Faded away.

Helt vanlig långtråkig skoldag igår, en massa stress och sånt där vardagligt. Efter skolan drog jag, Linda och Joel hem till Mange och käkade samt förtärde en del gift innan vi åkte och trodde vi skulle krossa fiskrensarna, vilket vi tyvärr inte gjorde, vilket sög! Men det är ju alltid trevligt att gå på match och träffa alla galna peeps, dock var det galet mycket folk så en och annan smäll fick man ju, röken kunde man inte andas av och aa.. de va väl precis så som det ska vaara. Men är man onykter är man även lite hårdare hahah, Patrik hämtade mig och Linda efter en lost tid i Solna och jag fick äntligen lägga mig i min säng brevid min älskling. 
 
Idag är det tisdag, klockan är ännu bara 08:00. Ska iväg vid halv 11 för att käka Lunch med Lindas farmor och farfar och prata om Spanien resan vi drar på om bara 67 dagar! Sen går vi väl bara över till skolan, slutar 15:10 då det blir att försöka lugna nerverna och göra något jag längtat efter länge.. mer mer om det ikväll eller imorgon hehe. Här är lite pics vava.. 
Monstern räddar min sega morgon, gaah va gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback