Man lever ju faktiskt bara en gång.

Det är ju lite läskigt, att allt som händer nu bara kommer hända nu och aldrig mer igen. Du kanske sitter och läser det här någonstans och nu kollar på klockan och datumet, som aldrig kommer komma tillbaka. Sick world, but true. Jaja, helgen sprang förbi men jag lär ju inte klaga efter som att jag har påsklov nu! Men jag kan ju ändå dra helgen lite snabbt, på fredagen så kände jag ju mig friskare så jag och Patriks mamma drog på en shoppingrunda och köpte blommor och lite annat, mestadels godis haha. Sen när Patrik kom hem lite efter tre så somnade vi och vaknade upp vid 18 tiden då vi käkade och sen drog ut och umgicks med Erik och Madde, en sån där skön kväll och amazing och allting. 
 
Lööördagen så åkte jag och Patrik och bytte boll på hypersports, sen stannade vi vid forum och jag köpte lite nödvändiga prylar och efter det så åkte vi och hämtade pods till paintballen(ballen?lolwut) De vart en lugn hemma kväll då Patriks mamma och jag målade grodan vi köpte på fredagen och hon hjälpte mig också att färga min utväxt, sen så kollade jag och Patrik på HungerGames och somnade. På söndagen gick vi upp och åt fulle och sen direkt till tullinge för paintball träning med Erik och Elias, de var duktiga som vanligt och jag blir lika taggad varje gång på att också vara med(sadface)haha. 
 
Vi åkte hem och fick för oss att gå ut och gå i rastlösheten då vi gick och gick tills vi kom fram till en liten klippa längs vattnet och Patrik var den sötaste pojkvännen i hela världen och jag kommer nog aldrig sluta älska den pojken. Vi fick också se en säl mitt i allt, de va RÄTT HÄFTIGT!! Sen gick vi hem och myste och kollade på CathingFire som jag i slutet dock somnade till, med min älsklings hjärtslag i örat. Best feeling ever <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback