Tillbaka i helvetet.

De va väl senast i lördags jag bloggade, då jag och mamma var påväg till mölnvik och köpte lite spriiiit och skit. Neh men nu sitter man här igen, och lyssnar på den fantastiska läraren med sin fantastiska klass, fyfan va trött jag är på dom. Allihop! 
 
Ja men i lördags då, hängde med familyn även fast den största delen av mig inte var där hehe. Vi käkade lunch och spelade kubb, sen åkte jag med Karolina hem och en stund senare vid 22 tiden kom Patrik och Alex och vi träffade Erik och Madde 5 min på donken för Alex var hungrig och arg haah. Sen åkte vi hem och soov, vaknade på söndagen och myste mest och drog hem till pappa vid 5 tiden då vi käkade där.. 
 
Seeeeen åkte vi ut mot Värmdö och träffade Erik och Madde och vi chillade runt hela kvällen, vart rädda ute vid skägga och drack en del alkohol hade fan riktigt trevligt. Hoppas det blir ännu mer awesome på fredag och lördag. HAHA. Kvällen slutade iaf med att jag och Patrik badade i badkaret och gjorde goda äggmackor och ÄVEN fick jag en lite episktfailad påskpresent av Patrik, en fin väldigt kärleksfull ring med stenar på. Jag är så himla himla kär i min älskling. 
 
Vaknade upp på Djurö hos mamma, tog en prommis till Ica, åt frukost. Åkte sen hem till Patrik, han sprayade ett .. fanskap .. glömt bort det fyra gånger vad det heter JAJA medans jag hjälpte hans mamma att ta ner massa sommar saker från vinden. Summerfeeeelins osv, sen åkte vi hem till Sköndal och käkade och kollade på senaste fast and furious filmen. 
 
Här är lite faggeth pics. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback