Update

Naaah, bloggade i torsdags senast och nu är det måndag igen. Tiden fortsätter och bara flyga fram, hinner knappt med och det är mindre än 30 skoldagar kvar(för mig iaf, och linda) And then we go to le spain! Aja.. i Torsdags kväll ringde min telefon då jag och älskling låg och spelade minecraft, det var Karolina som skulle in till BB och föda så vi åkte ut och var barnvakt till Elli.. tills Karolina kom hem igen vid 00 tiden men åkte igen klockan 5 på morgonen så jag om mamma var där hela fredagen och passade Elli tills telefonen ringde vid 12 tiden då Robin sa "It's a snopp", jag hade blivit moster igen för andra gången till en liten pojke! 
 
På fredagskvällen hängde jag med mi love, Erik och Madde! De vart lite äventyr utomhus med alkohol och bussfärder, och så en faceplant av Erik. Sen vart det Lördag som spenderades med Patriks släkt pga att hans syter Annette fyllde år så vi åt massa tårta och gotti, senare på kvällen så åkte vi in mot Barkarby bilträffen med Erik och Madde och när vi kände oss nöjda åkte vi hem. Awesome. 
 
Seeen vart det Söndag då vi gick upp hyfsat tidigt för att åka till bravidas evenemang på grönan men de var så sega vid inläppet så vi vände och Patrik skjussade mig till PaintballTorpet i haninge där jag mötte upp Sofia och fyra av hennes vänner då vi spelade paintball hela dagen vilket var så sjukt jävla kul så det gör jag gärna om igen och igen. Lyckades komma därifrån med bara en krigsskada på handen och idag har jag en del träningsvärk. Väääääärt somfan iaf. Här är some pics from theese days. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback