I have done it again.

I lördags var det kräftskiva hos Karolina och Robin, skit trevligt osv och jag kan säga er att det var länge sen jag var så full. Ojojoj, för att inte prata om Patrik alltså hhahaha, absinten kom fram och alla var bara galna. Det är rätt kul att se 18-28 åringar festa lixom, inga p12 haha. Jag minns iaf att vägen hem var jävla lång och allt bara kaosade i slutet lelz. 
 
Igår var det ju söndag, jag och bae vaknade upp så jävla bakis, vid typ fyra tiden så kröp vi iväg till "pizzerian i backen" och det var typ dom godaste pommesarna med vitlöksås jag någonsin åtit. Omg munorgasm x100!! Sen åkte vi och hämtade bilen och efter det till sköndal och hämtade datorerna så nu har vi ett fint gaming place, top lel hahahah. 
 

VIFPENRBIBRENP LINDDAAAA, Paradise Hotel börjar idag ooooch alltså det är väl det som gör att vi klarar av skolan Linda och jag alltså, haha.. hoppas det här året blir bättre än förra bara. Asså med skolan. lolz. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback