Jag hade gjort det så fint.

Igår så var vi med Madde och Erik igen samt Hanna, Maddes kompis. Vi åkte till NackaForum och jag köpte en as snygg tröja som jag kollat in nån gång innan, bild får ni någongång hehe, fick ju ett presentkort på JC av Owe i julklapp så det va nice! Sen käkade vi där. Efter det åkte vi till torsbyhuset igen och denna gången gick vi alla (förutom erik) in i huset, upp på oövervåningen och in i alla rum. När man väl hade kollat igenom alla sönderslagna och äckliga rum så kändes det inte så läskigt längre, skuumt! Men sen åkte vi runt och ba tog de lungt och vi kom hem vid 00 inatt igen.
 
Inatt har jag inte sovit något typ, imorse fick jag problem igen och det är fucking pain. Jag är rätt arg på Patrik för att han lämnar mig gråtandes men jag antar att det alltid kommer vara så, det är bara att acceptera. Nvm idag vettejagfan vad som händer, vart fan ska man ta vägen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback