Nämen hej!!

Jag har fan rest runt som en dåre, kan tänka mig att det flesta redan vet vart jag hållt hus. Först drog jag och Patrik till spanien och dagen efter vi kom hem åkte vi till gotland. Vi har kört en massa gokart, solat, badat, pussats och haft det bra. Jag kommer verkligen inte orka skriva ALLT vi gjort, inte ens lite haha. Så om ni undrar något kan ni ju fråga. Iallafall så är vi hemma och har typ precis kommit ner på jorden igen, jag vill verkligen skriva allt som vi gjort men fan va jobbigt det verkar haha. 
 
Inatt så vet jag att ni också vaknade iallafall, ovädret som inte lät någon sova. Det var länge sedan jag var med om sådan åska och blixtrar som slog ner med två sekunders mellanrum. Och typ första gången jag tyckte att det var läskigt med allt läte, trodde jag skulle dö typ. 
 
Ni kan få lite bilder från de senaste veckorna. Hehe!  - Le Spain-
-Le Gotland-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback