Sjukan igen.

Igår så skjutsade min älskling mig till sjukan IGEN, börjar bli dyrt nu att besöka mottagningen så ofta. Men vi får hoppas på att det här va sista gången innan operationen! Sen käkade vi lunch på subway innan Patrik skulle tillbaka till jobbet, jag har börjat levla upp min solider på bf3 nu. Har inte hunnit berätta det men vi har ju satt upp datorerna och skulle börja spela battlefield 3 men... men min dator är sämst så det går inte. Asså inget här i livet är bra egentligen, är så jävla trött på skiten. Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Varför åkte du till sjukhuset? :/

2014-08-22 @ 20:47:23
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback