Yesterdays madness.

Igår så drog den ena halvan rätt jävla arg för att spela paintball medans den andra låg kvar gråtandes i sängen, men tiderna drar ju förbi. Nu är jag på steg ett igen, kan man säga fanfanskap. Jag åkte till min syster och hade bara en konstig känsla, men det är alltid mysigt. Elli sprutade ner hela mig med vattenslangen, helt galet va hon tänker stort nuförtiden. Min lilla pluttis. 
 
Patrik hämtade mig på eftermiddagen och vi åkte och mötte Madde och Erik på donken i mölnvik, sen drog vi hem till Erik och åkte ut med hans båt vilket var sjukt jävla kul. Vi la till vid strömmakanal bar och drack en vasin cider och grabbarna drack kaffe. Sen åkte vi tillbaka till Erik, hoppade in i bilen och åkte på spökjakt haha.. fyfan vi åkte ut mot siggesta hållet och var inne i två ''spökhus'' har aldrig sätt två pojkar vara så rädda. Man tycker ju det borde vara tvärt om, nä man känner ju inte direkt trygghet när man själv är rädd, men jag har ju ofta fått klara mig själv så nevermind. Kom hem vid 00 tiden..
 
och just nu ligger jag här igen, Patrik har börjat jobba och det är skit(menrättskönt) väder, back to reality.. det suger rätt hårt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback