Två dagar kvar!

Idag är det två dagar kvar till juuulafton, vet inte varför jag taggar så mkt? Jag har ju inte önskat mig något speciellt, tråkigt egentligen. Det jag är gladast över är väl att få ge alla paket och se deras glada miner där paketen öppnas. Förra året hade jag fan ingen fantasi alls, de vart typ bara tråkiga julklappar från min sida! Men iår så satsar jag liiite högre. Woop! Men ååh jag vill verkligen ha snö, de snöade lite inatt men de va inte mkt alltså, bara som att någon hällde florsocker ner frå himmlen lixom. 
 
Senaste dagarna har jag och Patrik varit hos karolina och robin, jag har badat med elli och druckit likör 43, samt så har vi partajat i fredags med tobbe och patrik vilket va rätt nice.. men jag orkar inte skriva mer nu så lägger upp lite bilder istället! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

God jul! ♡

2014-12-24 @ 19:32:54
URL: http://liljez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback