Det kanske blir ljusare?

Sedan julafton har det snöat lite nu och då och det har ju hunnit bli en del, så vad har vi gjort? Minns knappt lol, varit ute med Madde och Erik mest och sladdat. Vi åkte pulka i hammarbybacken i förrgår, de va fan skit slitigt att gå upp till toppen, fyfäään. Vi käkade även på jensens, MUMS!  Fick helt hjärnsläpp nu när jag skulle blogga så fuck it (juste va hos patriks mormor som fyllde år igår och sen så va vi hos karolina en stund), men future.. idag så, vaknade jag nyss typ. Glor på teve, patrik är tydligen påväg hem, fick även nyss reda på att donken har el maco skak pommes nyss så det bli att springa ut genom dörren och köpa det sen. omgomg. Vill kunna köra volvon men kylarsystemet har fryst för någon glömde glykol, men bmwn är mysig ändå. 
 
Tänkte göra en års resumé men jag känner fyfään va jobbigt och tråkigt, när man skaffar pojkvän gör man inte alls lika mkt som när man är singel (om ni läser/läst förra årets resumé så ser man det) Så det blir nog inte av tyväääär. Nu ska jag gå upp och duscha och sen sukta POMMES HALLÅ VA GOTT. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback