Fan!

Skulle på möte i skolan idag igen, dels så somnade jag fyra inatt så att jag somnade om när larmet ringde, och dessutom så skulle jag antagligen spytt på en person i skolan men ååh han e så ful ju. Haha, nvm.. igår så käkade vi gott innan jag och Patrik hoppade in i duschen, duschade lite fort och sen så sminkade jag mig på typ en kvart (de gick iallafall ruskigt fort.) Sen så ut till bilen och så åkte vi och träffade Amy, Sampa, Dimi, Dani, Maria, Patrik och Tobbe en stund. Eller ja, till 02:30 inatt typ. Inte så bra planering från min sida men gosigt hade vi det tror jag. Donken har ju sin julkalander så man får massa småsaker gratis i hela dacember, *happyface* alltid kul att få gratis saker, sålänge de inte är klamydia haha. 
 
Idag vill jag åka till farsta så det ska jag göra, när Patrik slutat. Köpa lite mer julklappisar kanske, har fått helt hjärnsläpp nu på vad mer jag ska köpa. Men det lööser sig faan, hehe. Äre kul att läsa min blogg din hora? Ah, va bara tvungen att skriva det till mitt fan <3 fanblogg pusspuss! hahahahaha... Nu ska jag laga mig lite käk och sen så ska jag fortsätta titta på serien awkward som finns på tv3plaaay! wooho. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback