Lucia!

I fredags så va det lucia cruising och de va roligt, många 740s, 940is och epor hahaha samt en massa andra lite lika coola bilar. Men de va kul att de va så många som stylade sina bilar "juligt", gosigt. Patrik körde och jag, madde, tobbe och erik åkte med och förtärde alkohol. Vi träffade en massa folk ju, eller ja.. massa mysiga. Maria, Dani, Sampa, Dimi, Egget, Matte och lite andra som va på donken på sveavägen, fulla och glada.
 
Och helt plötsligt började det snöa!!!! Stora fina snöflingor som faktiskt la sig på marken!! Vi tog bilen ut mot värmdö och åkte till biltema parkeringen och sladade runt i två timmar. Sen försvann snön tyvärr *sadface*. Vi lämnade av alla friends och åkte hem till Patrik och sov. Somnade väl runt 06, haha! 
 
På lördagen så va man lite bakis, åkte in till forum och bytte mina nya tights och käkade lite. Sen så åkte vi ut till Karolina och Robin och jag hjälpte Karolina med middagen, mysigt! Sen spelade vi spel och Karolina sminkade mig, åkte därifrån vid 22 tiden och hämtade volvon så åkte Patrik bmw:n till mölnvik och jag volvon. De va halt så de gick och sladda lite här och var heheh så mys. Dock ensamt, sen åkte vi till donken med Amy, Sampa, Dani, Maria och Dimi och gjorde inte så mkt. Alla va så sega hehe, sen åkte jag och Patrik hem och sov och idag så har vi varit och bytt en sak, eller jag bytte en sak och fixade en sak blaha. 
 
Jag antar att vi bara ska ligga hemma ikväll, mysigt och skönt ändå. Här har ni lite gosiga bilder haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback