Nu får snön ta och komma!

Va i farsta men julklappen jag skulle köpa där fanns inte kvar så nu måste jag åka dit idag igen, iallafall så åkte vi till forum och skulle se om den fanns där men nää, så vi köpte lite andra klappisar och käkade middag. Träffade Patrik2 en stund och sen åkte vi och köpte vinterdäck till 940 med turbofälgar, asså så HIMLA fräscha däck och fälgar, ser ut som nya till ett as bra pris så de va kul. Sen så mötte vi Amy, Sampa, Dimi och Tobbe och åkte till donken och tog ut cheeseburgaren som jag fick i min lucka. Idag har jag fått en liten läsk *sadface* haha. Sen kom Patrik2 dit igen också haaah. 
 
Efter det åkte vi hem och kollade de två avsnitten av Paradise Hotel som vi missade i tisdags och onsdags. Shiiet va veckorna går fort alltså, måste verkligen på mötet i skolan imorgon annars kommer jag bli dödad. Så mycket stress så att man vill gå in i väggen självmant. Åååhgud. Jag vill att snön ska falla och att jag kan få baka lussebullar och mysa och dricka tee ♥ Nä istället ska de va grått och trist och två omogna jävlar som trackar än hahahaha jag orkar inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback