Ny vecka, nya misstag

Vaknade rätt så tidigt idag, lika bra. Käkade två ägg och sen kom pappa hem och skjutsade mig till sjukhuset på Östermalm, efter det besöket kom Patrik och hämtade mig och vi åkte till Nacka forum och käkade middag. Taco bar igen, så himla jävla gott ju! 

Sen åkte vi hem till Patrik för att han skulle hjälpa Bengan med fönstret på V70 osv och efter det så åkte vi och hämtade Tobbe! Jag hoppades på att få träffa och prata med Patrik2 men han jobbade till 23 så de va segt. Åkte iallafall hem och kollade början på finalveckan av paradise hotel, fan va tiden går fort nu.. Att det redan snart är slut alltså! Käkat popcorn så känner mig lite fet och gosig, Patrik somnade nyss bredvid mig. Imorgon ska jag och göra ögonfransförlängning i Skärholmen centrum och sen har jag lite planer att fixa med 940, mer om det imorgon. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Looooove your tattooo <3

2014-12-16 @ 12:21:32
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

snygga tatueringar :)

2014-12-16 @ 19:41:45
URL: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback