Så mkt på så lite tid! Julafton ↓

Nu är julen över iår igen, skönt men ändå tråkigt. Att något man väntar så länge på bara ska va förbi på en dag, men jag är nöjd. Tänkte faktiskt försöka komma ihåg allt jag fått och skriva det haha.. det kan bli svårt. Fick fan sjukt mycket i år. Börjar väl mitt i då, jag fick en massa nödvändigt som nagellacksbortagning, shampoon, rengöringsprodukter etc. Nagellack, hårkritor, bra handkräm i olika lukter, blowjob spray, portable laddare till mobilen, sminkborstar, underkläder, spegel, en långärmad tröja, duschgel, tofflor, bra rakhyvlar, nyckelring med patriks namn på, en hjärtkudde, sminkbortttagning.. en massa smink faktiskt! Woop.
 
Ja de va väl "smågrejjerna".. och de va inte lite av dom heller. Men sen så fick jag 5000:- till ny dator, möte med tigrar på kolmården, 5000:- för att göra en sak, 1000:- till, gta5, 1000:- presentkort på nackaforum, och 1000:- till, trerätters middag, en turbogrill till 940:in, selfiestick med självutlösarknapp, en miniatyr nissan skyline r34, escada parfym, och säkert en massa mer men det är det jag minns just nu.
 
Vi gick upp tidigt på julafton jag och Patrik och åkte till malma och hälsade på hos Annelie och Gerry och en snabbis hos farfar, och sen åkte vi till Patrik och köka lite gröt osv och sen åkte vi till sickla och åt julbord och sen så snöade det och då åkte vi ut och sladdade med volvon hela natten. Fett gos.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback