Wooaow.

Kommer lägga upp lite splittrade inlägg nu efter som att jag glömt blogga hela veckan typ, bad me! Men jag tänkte iallafall typ skriva tjaa, i veckan så har jag inte gjort så mycket. Typ handlat julklappar varje dag haha, det som är det knasigaste med att börja köpa julklappar tidigt är att man köper så himla många, pappa har räknat de som jag slagit in och lagt i vardagsrummet och han fick de till 109 stycken (dock inte klar än), wow, till typ fem pers bara också. Jag har blivit sån som älskar att ge saker till folk för de blir så glada hehehe! 
 
I onsdags var jag till skolan faktiskt och gick på svenskan och hoppades på att ha barteknik efter lunchen men läraren kom inte så de va tråkigt. Jag och Linda satt i skolan från 12 till 15.30 och de sög faktiskt men vi tittade på morran och tobias. Hahaha, så jävla bra! Jaja, denna veckan har jag iallafall slagit in 92902313 paket så nu är jag expert på det. 

Kommentarer
Postat av: Petra

ha en fin söndag

2014-12-14 @ 18:33:28
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Så många julklappar!

2014-12-14 @ 19:39:22
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback