All The Time

Igår så var jag hos tandläkaren efter skolan, och vet niii.. en av mina visdomständer är nästan utvuxen. Jag känner mig fan gammal haha, de andra jävlarna är också påväg och där fick jag då iaf svaret på varför jag haft lite små ont när jag tuggat. Öööy, när man tuggar i orten. Nej fyfan. Men efter det åkte jag "hem" och bästaste Viktor gav mig choklad och en burn när han kom för att jag mådde inte så jävla bra igår, så sweet man. 
 
Idaaag då, gled ner från sängen som en säl och in i duschen. Hade utflykt på bussen med Johanna och Viktor, och sen så har jag bara suttit här i skolan och glott hela dagen. Jobbat stenhårt så man är ju swag, hur fan skriver jag ens hahah. Nej. 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin! :)

2014-02-17 @ 12:45:26
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback