En klapp på axeln.

Idag har varit en sån cepe bra skoldag(dock är dagen inte slut men ändå), helt sjukt vad jag har jobbat. Första gången i hela årskurs två(som för för den delen snart är slut) som jag jobbat på såhär bra. Och då går dagen även så himla mycket fortare. Ska unna mig själv en pytteliten chokladbit, ÄVEN fast jag verkligen har sagt åt mig själv att inte äta mer skit. Har blivit så himla mycket på sista tiden, siiick man. Näe, men jag va tvungen att få skryta lite om min insats idag.
 
Lärarens kommentar "Tänk om du hade börjat såhär, vad du hade legat på topp då" 
Aa.. tänk om.. Här är iaf två av mina pågående projekt, mcswaaag! Fick även reda på att vi har sovmorgon till 10:00 imorgon nyss, win win win. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger ju att du är bäst när du bara orkar.
Sträck på dig och sug i dig allt beröm och tänk inte på alla om, utan lev nu.
kram Faster

2014-02-20 @ 07:41:00
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

SHIT vad snygg blogg du har! puss ♥

2014-02-21 @ 10:03:19
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Tommy

ät choklad med gott samvete

2014-02-21 @ 10:27:37
URL: http://tomatens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback