Försent för att ångra.

Idag är det onsdag igen dååårå, somsagt så går tiden jävla fort nu och på fredag får jag sportlov vilket är så winwinwin. Dock har jag ingenaning om vad jag ska göra, hoppas på att få va med Patrik mestadels iaf. Och även bada lite jacuzzi, skulle va superskönt right now. Igår fyllde plastsyrran 18 år så vi åt middag på resturangen Supper inne i stan, efter en god middag med mojito, tequila shots och ja'må hon leva så hämtade Patrik mig och vi sov hos meeij. 
 
Idag ska jag åka ut till min syster, har inte varit hos henne på över två månader snart pga våran knepiga relation. Jag hoppas att vi båda har modet i oss att vi kan lösa allt skit och gå vidare. Jag anser att vi båda har bettet oss lika dåligt mot varann, men någon gång måste man ju tjafsa. "Syskonkärlek" eller vad de kallas för, jag tror själv att jag kommer må mycket bättre av det och hoppas hon också kommer det. Jag har haft/har ångest, inte kunnat sova och mått skit allmänt pågrund av det. Jag har väl insett hur mycket jag behöver henne i mitt liv, efter som att hon är min enda trygghet. Nog snackat om det, hoppas på en bra dag och ett bra slut. Lite pics från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback