I dont want this to end.

Jag vill ha helg igen, även fast det är söndag. Det känns som att jag har börjat leva igen, även fast jag ändå inte vet vart jag står någonstans. Helgerna bara flyger förbi och jag kan inte styra bort vissa tankar som får mig gråtfärdig. Vill stanna i de stunderna där jag känner mig trygg, jag har så mycket tankar och jag känner själv att jag måste bli en annan människa.. vill inte se korkad ut. VILL kunna vara som alla andra, får jobba somfan på det. Rädd för att göra bort mig eller va misslyckad, fan för den här känslan. 
 
Nog om det, igår så var jag med Johanna, Patrik, Viktor och Alex. Vi käkade lite donken och jag tror att alla var allmänt trötta igår faktiskt, men mysiga ändå! Sov hos Patrik inatt och kom nyss hem, saknar honom redan. Det är så sjuuuukt det här, men amazing. Shit vet inte ens vad jag ska skriva, wiierd. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback