Kan inte sluta tänka.

"My friend thinks he's smart. He said onions are the only food that makes you cry. So I threw a coconut at his face"
 
Vaknar upp idag och inser att klockan är alldeles för mycket, även att jag har så ont i magen att jag knappt orkar stå upp. Johanna mår inte heller bra alls, så idag blir det soffliggardag. Jag som är jag har sprungit runt och städat för att mamma och owe kommer hem idag, dock så är det ju redan städat men lite finare kan det ju bli. Ska plocka ur diskmaskinen och vika tvätt, försöka springa ner till centrum när Johanna vaknat för jag dör typ av hunger!
 
Jag har precis varit lite snäll mot mig själv och noppat ögonbrynen och sitter nu med vit ansiktiskmask, ska dusha och fixa och trixa men magen dödar mig inifrån. Äre ett litet monster som äter mig innifrån och ut.. (?)
Näääeeeheru. 
 
Har inte lagt upp den ena bilden till mitt projekt än så gör det nu mitt i bildbristen för er som var intresserade, jag vart ändå sjukt nöjd med den här produktbilden. Pangpang! 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Vart har du köpt den där :(?

2014-02-13 @ 13:35:50
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback