Sneakers, tattos och en attityd.

Har inte skrivit något på typ två dagar, men har inget att skriva direkt. De senaste två dagarna har Patrik sovit hos mig och varit allmänt gosig, har varit i skolan och haft det lika tråkigt som alltid. Igår åkte jag till Nacka Forum och hittade ett nytt par favorit jeans och köpte även två par linnen, lika bra! Hmm, har fått ett litet jobb jag ska göra hemifrån, fixa ca 800 feltryckta broschyrer och en massa krångliga adress grejjer.(gjorde 264 broschyrer igår på en timme, stolt) Men pengar är kul så det är kul. 
 
Vaknar upp idag och ser att klockan är liiite för mycket, efter som att vi börjar 12.30 och slutar 15.10 känns det ovärt att försöka ta sig dit. Ska kolla på uppgiften hemma istället. Men först ska jag göra ett par mackor, sätta mig ner med ca 600 brochyrerna som är kvar och fixa det! Och sen även kolla på de andra grejjorna, får se om jag orkar slänga på mig en ansiktiskmask också. Och nu fick jag ont i skallen också, win. 

Kommentarer
Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

grymt snygg tattoo :)

2014-02-05 @ 00:47:44
URL: http://jsjolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback