Sportlov!

Patrik hämtade mig i fredags och vi åkte hem till honom, de vart en chill fredagskväll med godis och mys hihi! På lördagen drog vi till nackaforum med Alex och Viktor, Alex köpte nya skor och efter det så skjussade de hem mig till Johanna då jag möttes av en kladdig smackcam av Calle! Trevligt.. 

Jag och Johanna åkte till ett party i orminge med Alexander och hade en amazing kväll tills någon vart lite för full men det får man ju bli om man vill hahah. Vaknade på söndagen med lite ont i huvudet och Johanna fick höra hur gårkvällen var hahahah, fantastic four gick och kollade nya filmen Frozen på bio och käkade på tacobar. Den filmen va så fiiin, bästa disney filmen på länge! 

Jag har inte riktigt bloggat 100% pga har levt, spräckt hela skärmen på telefonen och inte haft datorn under armen. Men somsagt, nu är det spoooortlov så wrroomwroom motherfucker! 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA - FITNESS

åh, frost är så himla bra :D

2014-02-24 @ 11:12:11
URL: http://nattstad.se/healthbyangelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback