Time to rycka upp sig!

Som ni alla säkert vet tatuerade jag mig igår, riktigt skönt att få det gjort nu o sjukt nöjd vart jag! Planerar nästa gör jag redan nu, tagagged. Nu har mamma och Owe dragit till spanien så lär bo med Yojeyålå en vecka, ska se om vi dödar varann eller inte men de är ju bara kul. Lololol, sitter nu på engelska lektion och glor mest.. 2324 frågor om en film så neäeäe. Drar väl ''hem'' lite fort om 10 min, sen ska jag försöka få tag i Patriks airsoft. Där fick ni er en tankeställare eller, aa misstänkte väl det. 
 
Har käkat en vaniljbulle så det inte blir så tungt att behöva le, hahah nej juste det gör jag ju hela tiden nu! DJUOLÅ. Ni som inte vet vart jag fått insperation till tatueringen lär ju lyssna på låten nedan, texten passar så bra! 

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Snyggt! :D
Var gärna med och tävla om att bli Veckans blogg!

2014-02-06 @ 16:44:40
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Milina Salihodzic

- Du måste ju följa mig på instagram eller tipsa om min tävling ;)

2014-02-06 @ 16:55:05
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback