Torsdagsmys!

Hellothere! Hade sovmorgon till 10 imorse, sköönt. Skoldagen rullar på, men ska på ett "möte" vid 14 tiden och det är ju fan om bara 10 minuter typ! Dags att springa, typ. Har typ inget mer att skriva, va ju hos syrran igår och käkade middag! Patrik hämtade mig och vi drog hem till mig och sov. 
 
Idag efter skolan så ska jag in till TC och träffa Josefin äntligen, vi ska ta en fika och bara ta det lugnt tills hon ska möta upp Felix och jag ska vidare till Patrik. Det snöade/snöar ju inatt/dag så 940 måste fan staarta, yålå. 
Ha en bra dag peeps. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Så fin är du.
Fina, underbara, roliga, snälla, charmiga, fantastiska människa. Vi måste se till att ta en till fika snart, eller käka eller vad som helst. Umgås i alla fall! Längre än bara en halvtimma! <3

2014-02-20 @ 19:10:58
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback