I miss you more.

Känner mig som en riktig kämpe idag, först upp 06.00.. dra sig på medieproduktions lektion och sen direkt till en möte som gick bra! Har ändrat lite i privat schemat för mig själv, så jag kommer antagligen att rocka på med bättre val i livet snaart. (shit va jävla invecklat det där var, lika bra.) Sen åt jag lunch lite fort och hade webbproduktion, aaaalltid lika kul. Ah. 
 
Och sen gick jag på två andra möten som kommer göra min livsituation lite enklare, så om allt går som det ska så kanske jag kan ta tag i allt. Woop. Jag har ju faktiskt fått tillbaka livsglädjen, men ändå ligger ju allt det tunga och trycker i någon hörna. För stunden är jag glad, men det är ju självklart. JAAAG FKN LEER. Färgade ögonbrynen själv idag också(eftersom att jag är blond har jag blonda hårstrån därav inga ögonbryn om jag inte målar i dom) MEN idag så färgade jag dom.. det är wonderful, kolla bara på bilderna. Applåder till mig själv, från mig själv. Looonley!
Nu ligger jag här ensam i sängen och proppar i mig en massa massa choklad och kollar helt splitternya avsnitt av simpsons, men colan är slut. DäSugär.

Kommentarer
Postat av: Jen

Snygga nyfärgade ögonbryn ;) Bra jobbat där :D Är lakrits chokladen god? :-O har inte vågat testa

2014-01-22 @ 21:06:30
URL: http://rnbme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback