Jag är för snygg för dig!

Åhåhåhåhåhh fick en ide idag, att jag skulle ställa sängen åt andra hållet så jag ligger med huvudet mot teven istället.. så jag slipper ligga skevt och få ont i ryggen! Och det gjorde jag med hjälp av Linda så nu ligger jag här och det känns mysigt, lite ensamt bara men men. 
 
I veckan kommer jag och Linda köpa våran Spanien resa! Vi åker lördagen den 7 juni och är borta en vecka, yeees va skönt. Mycket partaj och skit kommer det bli.. Så jävla nice! Tror att denna sommar kommer bli jävla nice, ååh längtar. Fast längtar mer till fredagens yolo med Osama.. heheh!
Imorgon blir det att dra till skolan uääh och dra på möte vid halv 11 och jao, dagen får rulla hur den vill. Men hoppas att veckan och allt annat går fort nu, så himla awesome! 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vill också resa till Spanien! :D

2014-01-22 @ 14:03:14
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback