Nytt år, nytt liv?

Neehä, har inte varit så närvarande på att blogga de 4 senaste dagarna. Har varit deprimerad och bara legat inne i sängen och faktiskt spelat StarStable, sjukt va hahah? Men om jag mår bättre av det(vilken jag ändå inte gör), så får det bli så ändå. I förrgår var första gången jag gick ut på typ 3 dagar, men jag har ändå typ ont överallt och vill kräkas när jag äter något. Aldrig haft den här känslan och jag känner mig som en grönsak, uuh. 
 
Igår dårå.. då va de ju en fest i huddinge som gällde, slutade inte alls bra. Men ändå.. alla räknade ner till tolvslaget från 10..9..8 och jag fick det episka tillfället på film, efter det gick det bara nedför. Jag fick tydligen skjuss hem och min pappa tog snällt emot mig och jag somnade, vaknade halv 7 imorse och kunde inte somna om men tillslut lyckades jag sova någon timme.(hade ännumera ont överallt)
 
Har fått äta sparris soppa och dricka pk så mår bättre, men har så fruktansvärt ont i magen. Vad hände igår efter tolvslaget egentligen, ingen som vet? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckans blogg är nu avgjord, gå in och kika ifall det blev du! En ny veckans bloggtävling finns även uppe!

2014-01-01 @ 19:27:58
URL: http://passions.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback