Sicken helg.

I fredags rullade jag och Linda till trånkan och hade det trevligt med folk, jag åkte hem vid typ 23.. fick faktiskt skjuss av Patrik igen(med Viktor och Viktor). Så himla fin kille dedär.. aah. Var tvungen att gå upp tidigt på lördagen(08:30) för att stressa mig med 09:50 bussen(och johannes fick även lida för det efter som att han sov hos mig), de vart ju stress efter som att jag inte kom upp förens typ.. 50! Så då mötte jag Johanna i centralen och drog sedan mot black army bussen, de va fan crazy. 
 
Vi hade jävligt kul, först åkte vi bussen som gick 11 från centralen upp mot gävle. Första stoppet i Tierp då de tändes rök och shit.. härlig känsla. Sen när vi kom till Gävle vart det krogen, mitt i stan.. tror puben/klubben hette Allstar. Ah.. hela övervåningen va bokat för aik's klack så de vart röjj alltså! Seeeen hoppade alla huuligans in i bussarna igen och vi åkte mot arenan läkerol, (haha?) och där fick vi vårat lilla klack bås som röjdes. Som synd är förlorade AIK med 2-1 men inte sviker man för det! Hade en rolig resa hem med tusentals(vilket det kändes som) jobbiga 12-16 åringar klängandes runt om en. Varmt men kul var det! Och det var en låt som spelades hela hela hela tiden under bussresan som dock efter typ två timmar vart bättre, efter som att de hade en as bra aik remix på den. Haha myys! (låten ligger längst ner, tror ni känner igen den)
 
När vi kom tillbaka till centralen stod Patrik, Viktor och Viktor där och väntade.. hur sweet? Vi drog runt i stan med Patriks nya skrutt volvo med rutorna nervevade och as gamla låtar. Det är fan så det ska va, där trivs jag haha. Fan va vi skrattade och drack tills bilens generator slutade fungera, som tur var vi i orminge så så vi gick enda till Patrik för att hämta skiten och sen tillbaka.. satt och frös huvudet av mig men sen fick de igång bilen då vi först åkte till donken och sen till värmdö/stavsnäs och sladda runt där.. haha och Norin jäveln höll på att krocka två gånger, always fun! Patrik skjussade mig ääända hem till sköndal igen abaw, så snel hest. Var hemma vid 02:30 någongång och somnade fan på dirren. ROLIG HELG JA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback