Snabb Årsresumé (del 2)

Maj -
♥Hade en grymt rolig filmuppgift med Towe, Jenny, Linda, och Rasmus.(var det någon mer?) Filmen vart galen och jag råkade slå ner Towe på riktigt vilket uppmärksammades mitt på torget i liljeholmen. 
♥Första "uteserveringen" med Marco, Towe, Linda och Jenny, vi satt på parkbänkar i solen och åt Subway mackor och lyssnade på bra musik. Elin och jag åt även första frullen ute på hennes balkong, en massa gott i vårsolen!
♥Mamma fyllde 50 år och det firade vi genom att åka kryssning och hon fick ha sviten, de va riktigt kul. Fick även mina galaxyleggings och drog runt med en ljusblå bandana med mitt super röda hår.
♥Började cykla i bikeparken och fick en massa pepp av alla, började dock med att jag dog 4 meter med obraiga byxor. Finns en film på min facebook, hela mina ben var blåa! Lärde mig kötta i barken som var mera av min grejj och fick skit mycket cred för det. 
Jag och Linda drog ofta från skolan till något hemligt ställe och bara satt och tog en cigg och hade det bra i VÅRsolen. 
♥Började sola lite smått och älskade att blanda ihop tomat, rödlök och fetaost för de va så enkelt och gott. 
♥Cyklade i Bikeparken typ varenda dag och det var så himla kul att få all pepp och adrenalinen som uppstod, saknar det som tusan!
♥Åkte ner till Uddevalla och var på livet är en fest med Fyrhuset, såg systersol live. Fick då också reda på att mitt facebook klipp hade nått över 12.000 människor, asfett! 
♥Fick mig en egen mtb äntligen och den var lite skarrig men köttade på ändå! 
 
Juni - 
♥Åkte på Soc i Falun med Alex och Viktor och glodde på när de tävlade slopestyle och fotograferade en massa.
♥Umgicks mycket med min syster, var där sommarkvällar som dagar och kollade även på när Robin spelade fotbollsmatch i någon förort. Det var så mysigt. 
Tatuerade in mina svalor som jag tog mig igenom, älskade smärtan och älskade livet. 
♥Drack en massa Somersby på Martins balkong med Elin, satt även på Elin F och Johans med Linda balkong och rökte vattenpipa. Nu började sommaren påriktigt!
♥Slutade ettan genom att dricka alkohol i bleckan på söder, de va en fin kväll. Fick bara jävla ont i benet där på slutet, jag, Linda och hennes pappa åt donken påvägen hem, de minns man. 
♥Gick på lite roliga fester med folk man inte träffade så ofta, men de fick Elin och jag våra straff för.. haha!
♥Märkte hur jag började glida ifrån två av mina buddsters Towe och Jenny, en stor del jag skulle spola tillbaka för att ändra på.
♥Köpte mina bråvalla biljetter och livet kändes roligare, gick på 30 seconds to mars med Daniel och Emma. 
♥Va så himla mycket med min syster, robin och elvira, vi gjorde nog allt vi kom på!
♥Hade en grym midsommar, dock bakis redan på morgonen. Linda och jag gjorde fel val, badade för första och sista gången svensk sommar. 
♥Åkte på bråvalla med min bror och hans tjej, var så himla kul. Festivalkänsla må vara en av de bättre, fick se Paramore som var höjdpunkten!
♥Juste, jag flyttade från Elin till Sköndal denna månad!
 
Juli - 
♥Hade tråkigt, men det vände när jag Linda, Lina och Veronica åkte till grönan och lekte lite. Mamma ringde när vi stod i en kö och sa att hon hade bokat resa till turkiet.
♥Jag umgicks jätte mycket med Elli och vi var ute hela nätterna och vinglade runt på söder med en vinflaska och gjorde saker man aldrig glömmer. Det va fina tider. 
♥Drog till Turkiet en vecka med mamma, elvira och karolina. Fyllde 17 år under tiden och hade det bra i gassande sol. 
♥Jag och Linda träffades igen efter en hel månad då vi åt favvosoppan och hängde på östermalm. Började spela en massa halo och satt på uteserveringar och mös en hel del. 
♥Umgicks en del med Jennie och Thea ute på Jennies mosters landställe, vi hade verkligen SKITKUL dag som natt. Så himla mysigt, gud vad allt är mysigt på sommaren. 
♥Den här månades chillade jag mest gaaalet med livet. Abaaow. 
 
Augusti - 
♥Var på äventyr, åkte båt, grillade, bakade, och gjorde allt möjligt med syrran min och respektive.
♥Umgicks ännu mer med Elli och våra äventyr tog inte ens slut när vi inte var med varann, vi var och kollade på redline crew också de vakul.
♥Åt min favoritsoppa ännumer och var och såg Tenacious D live med Linda, Linnea och Olivia. Det var så himla episkt! 
♥Festade runt en massa i stan med olika peeps, saknade Linda oerhört mycket efter som att hon drog till spanien direkt när vi väl hade träffats efter en månad. Men hämtade henne på arlanda en vecka senare. 
♥Började skolan igen och var skoltrött redan efter första dagen, men det var skönt att kunna glida till skolan i bara tjocktröja den här tiden.
♥Träffade Johannes för första gången i ensamhet, vi åkte skateboard och drack alkohol och jag skadade huvudet pga att han inte va en life saviour just då. 
♥Gick i skolan som vanligt och hade allmänt tråkigt efter som att det började bli höst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback