Snabb Årsresumé (del 3, sista delen)

September -
♥Minns att jag gjorde världens finaste present till min syster som jag jobbade med i hela 4 timmar och vilken besvikelse det vart när den inte skulle komma förens 10 arbetsdagar efter, då va det bara att vänta! 
♥Började åka skejt på en lappig bräda för 10 kr(i johannes mening) Jag tyckte det va kul ändå. 
♥Hängde en del i kista med folk jag trodde skulle vara snällare än va tillslut blev, iallafall några, ska ju inte dra alla över en kant. Men jag skiter i dom, åkte dit för att umgås med Johannes lixom. 
♥Efter som att det inte hade blivit höst än brukade jag glida runt i stan, eller på något annat skönt ställe. Med antingen Linda, Elli eller andra peeps. Från klassen tillochmed!! SHIEET. 
♥Festade lite här och var, ena gången på djurö andra gången i trånkan! Ja liite överallt alltså. 
♥Åt massa gott saftigt kött och en massa onyttigheter också.
♥Hade ju börjat skolan så tiden gick mest åt att gå i skolan och att ligga i sängen, jag hade inte förstått än att jag skulle gå in i min depression. 
♥Var och såg Inflames på grönalund med Johannes, det var fan sjukt!
♥Hängde mycket hos syrran för att jag älskar att vara där.
 
Oktober -
♥Åt helt otroligt mycket happy meals, så fort jag såg en donken skulle jag ha happy meal. För det gott, och det var smurfar som tema. 
♥Började tänka djupt och tröttnade en hel del på männsikor. 
♥Gick ut och åt rätt mycket och myste med Linda bara för det va mysigt, vi badade jacuzzi typ hela tiden också. 
♥Skaffade mig två nya tattos, en till på armen och en bakom örat. Hittade tillbaka till oboyen och drack det en massa massa massa. 
♥De va faktiskt lite fester här och var den här månaden så de gled man runt på, fick ofta hjälp av Johannes att hitta hem. Eller till honom. Fick hem mitt fin fina galaxy skal, weeho!
♥Fick för mig att jag skulle bli nyttig och börja träna igen men så vart det inteeee. Vann också min första bloggtävling på epicfaiil.se så himla härligt. Dock va Linda en spoiler men de garvade vi åt. 
♥Nu slog den där depressionen till, den som nu bara blivit värre. Det var värre, det var här jag började gråta varenda kväll. Och gör det fortfarande.
♥Kollade på en jävla massa filmer efter som att man ofta bara låg hemma efter skolan, mysigt. 
♥Spelade en massa halo, och hade en skitkul halloween med klassen haha.
♥Töjde örat till 10mm, rökte vattenpipa med Linda, sov ofta hos Johannes, chillade galet.
 
November -
♥Draaaaaama hit och dit och hela tiden. Gav upp tillslut!
♥Köpte mina älskade air force skor, vill ha tillbaka den dagen. Jag var så himla glad, jag och Linda åkte till dollarstore och köpte shotutblandning och energidricka som jag fick köpa även fast det var 18års gräns hahah.
♥Åkte skate i rålis och andra små ställen, fick hem mitt as snygga leopard tröja och köpte min as feta leopard skate. Som kostade liiiite mer än 10kr, eller inte så lite eh. 
♥Hängde med Linda och Linnea och vi gled runt och softade mest. Tog blodprov och trodde jag skulle dö
♥Gav mera tid åt naglarna som jag försökte göra fina, fick mycket fint stöd av Johannes när jag var ledsen.
♥Samma med denna månad hände det inte mycket efter som att det var kallt och höst.
 
December -
♥Det här måste vara månaden jag bloggade mest i för fyyy så mycket inlägg jag ska gå igenom nu, puuh.
♥Umgicks så himla mycket med Johannes och Linda, de var/är så fina. 
♥Åt en massa sushi och började kolla på Morden i Sandhamn och ParadiseHotel(eller började det tidigare?) haha. 
♥Träffade nästan hela min kära förra klass på en reunion och det var mysigt, vi åt på en fin resturang i stan och gick och fikade efter.
♥Åkte till norrtälje och red på islandshästar, det va mycket snö då men den försvann.
♥Orkade inte gå till skolan pga mådde så dåligt psykiskt. Beställde två par as snygga leggings från Junkyard. beställde även min fina leopard klocka från keela.se
♥Grät hela tiden och hade ångest ångest ångest hela tiden. De va en mycket hård storm ute kommer jag ihåg.
♥Drack så himla mycket redbull osv så jag visste knappt vad jag hette, lektionerna förvandlades till en gympahall ibland(adhd?) 
♥Uppdaterade min telefon till ios7 och det trivs jag med nu faktiskt, den är mysig. 
♥Pussade mycket på Lindas panna för det var mysigt, ibland fick Johannes en och annan också hahahah.
♥Beställde min PearlJam biljett så den 28 juni går min dröm i uppfyllelse, så himla coooolt!
♥Julafton var mysig vaknade här hemma hos pappa och åkte sen till mamma och var med syskonen osv, de var en lyckad julafton faktiskt. Fick mycket fint. 
♥Såg Hunger Games 2 med Johannes på bio, den var himla bra men vill att nästa ska komma nununuuu.
♥Märkte vilka folk man skulle umågs med och inte. BORT MED SKRÄPET och in med de nya fina. 

Kommentarer
Postat av: liv

Nu är veckans blogg utsedd, gå in och se efter om det vart du! Har annars startat en ny veckans blogg och en tävling i samarbete med E.l.f där du kan vinna exklusiva kosmetikaprodukter!

2014-01-15 @ 22:13:43
URL: http://passions.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback