Ut med de gamla!

Slängde ihop en enkel header men ändå tyckte jag den vart rätt så snygg, fick nästan med allt som berör mig lite extra iallafall. Tänkte att julen är ju faktiskt över och nytt år är det så det fick bli lite nytt, men det finns en del jag vill fixa och trixa med innan jag är klar! Hoppas att få hjälp av finaste Josefine som är en boss på det här med småfix.. det jag suger på rättare sagt! 
 
Idag har jag bara legat i min säng, blödde näsblod och grät floder igår innan jag somnade och när jag vaknade imorse hade jag blödit ännu mer så de va blodigt lite överallt i facet. Trodde jag hade blivit mördad i sömnen men jag överlevde tydligen, haha. Imorgon hoppas jag på nya tag.. ska försöka lägga upp mina vinster som kommit nu också, trevligt trevligt. Meeeeen... 

Kommentarer
Postat av: Em

Den blev jättefin!:D

2014-01-13 @ 18:49:58
URL: http://directioon.blogg.se
Postat av: Ronja

Det blev asbra! :) Vi bytte också design för bara någon dag sen.

2014-01-13 @ 21:50:07
URL: http://rustandstardust.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker den blev jätte fin /Anneli

2014-01-14 @ 13:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback