What to do?

Antar att det bara blir att ligga inne hela dagen, jag sov till halv 3 så de är så ovärt att ha vänt på dygnet! Man kan verkligen inte sova på kvällen och jag har verkligen ingen lust att ställa larm när jag inte har ett skit att göra på dagen, jag vaknade iallafall och gjorde soppa som jag åt igår och såg att MeanGirls precis hade börjat på fyran. Har inte kollat den filmen än men nu är det gjort, och jag tyckte den var awesome faktiskt. Den är lite som klassen som jag går i fast det är typ tvärtom för oss(efter som att vi bara är töntar som tror vi är något).. om man kan säga så? 
 
Så trist att vara såhär deppig hela hela tiden, satan va trist det är. Vill få den lusten att få utanför dörren utan att känna mig så himla tung och hatisk, och även kunna ta hem mina kompisar utan att det ska kännas jobbigt. Så min status just nu är "Kan inte gå ut är för deprimerad" & "Du kan inte komma hit för jag känner att jag inte kan ta hem någon", det här är så jävla jobbigt. Men det är väll bäst att vara ensam så man inte råkar förstöra för någon annan, blä. 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hejsan! Ville bara kika in och berätta att vinnaren av presentkortet på Gömda Juveler Fashion är publicerad! Kika in och se om det var du som vann :)

Länk till vinnarinlägget: http://babustylee.webblogg.se/2014/january/vinnaren-av-presentkortet-pa-gomda-juveler-fashion.html#comment

Vill också passa på att tacka för att du deltog i tävlingen! Håll utkik då det kommer upp tävlingar då och då! :)

2014-01-02 @ 17:30:30
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar: Jo, ibland är det det. Men det kommer fler chanser! :)

2014-01-02 @ 17:47:25
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback