Världens finaste.

När Patrik kom hem från jobbet igår så fick han idéen om att rista in våra namn samt datum osv på ett hänglås och hänga det på västerbron för att fira ett halvår tillsammans, så det gjorde vi. Det var en jävla hög bro måste ja erkänna, men nu hänger det där föralltid iallafall. Jag tror nog faktiskt våran kärlek kommer hålla livet ut. 
 
Imorse så vaknade jag när Patrik gick upp och skulle åka till jobbet och jag kunde inte somna om, så vid nio så satte jag på mig träningskläderna och hoppade ut genom dörren och sprang som en ost tills jag var nära på att dö. Och sen gick jag hela vägen runt igen också, gjorde en massa jobbiga övningar och sen hem till Patrik igen. Weehuu. Fagen va nyss hemma och åt lunch och åkte precis, antar att det kommer börha regna för molnen är rät svarta där borta. Ligga under täcket och kolla mtv.. och äta choklad. haha.. #minresaräknas #fitspo #detärdusomärtjock

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tycker det är romantiskt med såna där lås :)

2014-07-01 @ 19:57:59
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback