-We are drifting away.

Dagen började ju lite halv kasst, somnade om och sov någon timme och sen så gick jag rakt upp och ut och gick i nästan en timme. Gick och gick och gick, och faan va skönt det var. Sen så käkade jag lite broccoli och glodde på film tills pappa kom hem vid 18.00 och då gick vi ut och gick igen, 3 km till ungefär. Gjorde även lite squats så nu värker benen lite grann, fett väärt. Vi gick upp till centrum och jag tog as usual min förrätts soppa, hahah jag förbränner nog jävla massa när jag käkar den pga cp jävla stak(som jag) "haha". 
 
Köpte också lite frukt och två nya mjölker med blåbär och vaniljsmak, smakade direkt på blåbärsmjölken och muums va god den var(nyttig också för den delen). Patrik kom nyss hit och nu ligger vi i sängen, snart blir jag väl trött så goodnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback