Färglös som en tår blir jag, utan dina andetag

FAN FREDAG IMORGON, igen. Det är ju fan totalsiiick, har dock inte en enda plan men man får väl se vad som händer! Igår så mötte jag Viktor vid lunchtid och käkade med honom på söder, mycket fint och trevligt. Efter det åkte jag hem till min syster och gosade lite med Elli, tills Patrik slutade och kom och hämtade mig. Vi åkte till honom, han satte på framdäck på v70in sååå nu vet ni det. Sen hade han paintball träning så han släppte mig hemma och sen kom han teebax och vi sov blahhblaa. 
 
Men jag drömde nog det värsta jag drömt någonsin inatt, de va så hemskt att jag kom på mig själv vaken med tårarna rinnandes. Så tokigt det kan bli, tur att drömmen inte var verklighet för då hade jag varit hängd nu typ ja. 
 
Idag så äre ju torsdag och jag sitter på svenska lektion med en ny lärare som är heeelt crazzy. Jag är rädd, Linda också! Hahah, planen för idag är att jag ska på ett möte halv fem och sen rullar jag väl hem och leker cool. Har faktiskt no idea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback