Friday and I am in love.

Idag är det fredag, det är varmt ute, det är en bra dag och jag har världens finaste kille! Kan ju fan inte bli bättre, dålig start men bra avslut på denna vecka win win win. Dock stog jag med blött hår imorse och och blödde näsblod ett bra tag så stress morgonen va på topp även, men jag lyckades ta mig igenom det också! Även skrivit fotoprov nyss och det gick också braaaaa. Det har ju varit vinter igen hela veckan men nu är vårvädret och dansar utanför fönstret hahahah igen, happyface. Jag behöver ju inte förklara mer, blabla. 
 
Igår va jag hemma hos Linda med Verre och Bella, myskväll med jacuzzi och så fick man reda på vilka som kom till finalen på farmen! Sååå nöjd. Sen kom Patrik och hämtade mig och blababla, fint. Idag vettefan vad som händer meeeeeen, tja. 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis till att fotoprovet gick bra.
Min telefon är trasig därför får jag skriva till dig här i stället.

Må så gott och ha en trevlig helg
Kram Anneli

2014-03-21 @ 14:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback