Inte på en vecka!

Sådäraja, har inte bloggat på en vecka och det har kännts rätt skönt att ta lite paus. Förra helgen så partajade jag lite hos Linda, de vart utspårat och sårat och allt möjligt men vi alla gjorde det bästa av situationen så det vart bra tillslut. Veckan rullade på och jag var sjuk och käkade pencilin hela dagarna haha, sen kom den här helgen och det var mysigt, var i uppsala igår då Patrik hade första paintball träningen ute och jag var med och fotade i typ första vårsolen. Vill egentligen skriva allt jag gjort men jag orkar verkligen inte, laaaat är jag. Imorgon är det måndag igen, ser fram emot en ny vecka. Nu ska jag och Patrik mysa ner oss framför någon film(när han vaknat dock, han ligger sött och sover hihi) Men här har ni lite bilder som ni kan njuta av, haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback