My life be like.

Igår så gick jag i skolan från 12:30 till 15:10 som vanligt på tisdagar, åkte direkt till Nacka Forum och hittade där ett par as sköna jeggings som är så jävla snygga för en gångskull. Och så hittade jag även en tjocktröja med en tiger på och jag kände bara att den var lite jag och köpte den med, pappa kom till forum och vi käkade glass och sen så kom Patrik dit så jag åkte med honom till pizzerian i sköndal och mötte upp pappa där och beställde lite krubb. Åkte hem, käkade, myste och lyssnade på musik. Perfekt dag, jag mår så bra med min Patrik.<3 
 
Btw, så rockar ju vädret just nu så livet blir ju lite mera bra. Sol och varmt och då åker ju vårjackan på(som jag även använde som vinterjacka även fast den bara är 1mm tjock, tjockskallealice. Och ja, det var svinkallt.) Idag är det också sooool, och jag kanske ska iväg och käka lunch med Viktor sen men vi får välaan se vad som händer. Har sjukt ont i skallen också mitt i allt, fan.
 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Okej, det där såg sjuuukt gott ut. Nu blev jag sugen på det också.. haha! Skönt med sovmorgon, men mindre skönt att sluta sent. Jag hade så andra året på gymnasiet (innan jag bytte skola), då började jag 13:00 och slutade 16:00. MatteB hela jävla eftermiddagen. Var död efteråt, haha!

Svar: Vad kul att du är med och tävlar! Lycka till! :)

2014-03-12 @ 11:02:39
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Anonym

Var är tjocktröjan ifrån? :)

2014-03-12 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback