Neverletlifekillyourspark var det ja, juste.

Fan, jag vet verkligen inte vad det är för fel på mig. Tycker jag beter mig som en mogen människa och även snäll? Jag vet inte hur jag ska ta ur mig detta utan att bli ovän med folk vilket är det absolut sista jag vill, synd att det ska vara såhär. Skulle vilja veta vad felet på mig är, och vad jag ska göra för att folk ska kunna ta mig för den jag är. Vad har jag gjort för att bara få skit tillbaka, det är så himla segt att tänka tänka tänka hela tiden men aldrig komma fram till något. Hur ska jag lösa det här? Jag är ju bara ivägen. 
 
Här står jag med ärr och svek i ryggsäcken och nu ska det ändå byggas på, jag måste ju få säga att jag mår så himla mycket bättre än innan, det gör ja verkligen. Jag tycker inte synd om mig själv någonstans, men jag tycker synd om själva fallet och missförståndet. Hoppas för gudensskull att det kommer bli bättre, för det här är ju inge kul. Det jag tycker är roligast är att jag alltid kommer ikläm hela tiden, kan jag bara få leeva eller!? Gaaah. 
 
Helgen då, den va coozy. I fredags så var jag ju somsagt i skolan och efter så åkte jag hem och sötPatrik hämtade mig, mekade lite bil, åkte och handlade tacos, lagade mat, åt, gosade, åt godis och de va 100% fredagsmys vava. På lördagen åkte jag till aik matchen på hovet med Yojeyolo och det gick väl inte så bra och eftermiddagen vart inte heller bättre, en massa missförstånd som har punkterat min ena hjärnhalva. Never5fuckingget. Men hoppas som med texten lite längre upp att det kommer bli bättre, typ. Idaag är det söndag, Patrik åkte på paintball träning och släppte mig hemma så jag tog tag i livet och dammade allt, diskade, tvättade och allmänt städade allt. Duktigt vaaa, ja jag är ju kvinna. Hahahah, nu sitter jag i sängen och glor lite youtube och väntar på mitt hjärta. Imorgon är det måndag igen, sug min purjo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback