Yeah i'm smiling but inside i'm dying.

Vaknar upp, vill inte vakna upp. Nej, så himla mycket tankar. Ont i magen, ont i huvudet, ångest. Faaan, jag trodde det här var över. Klockan är åtta på morgonen, jag vill ut och gå och gå och gå. Fyfan kan jag må såhär ens? Vad har hänt, vad har hänt med mitt självförtroende.. Jag är så himla obalanserad med mig själv. Ful är jag, misslyckad är jag. Jag duger inte, jag vill inte. Jag vill bort härifrån, jag vill bara åka så långt bort jag kan. 
 
Idag ska jag ta en lång promenad, gå och lägga lite brev på postlådan och köpa en broccoli, en banan och kesella. Sen ligger väl jag i sängen hela kvällen, fyfan va sjukt jag mår helt plötsligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback