Gosi

Igår var det vaaalborg, en lugn sådan. Var och kollade på Patriks paintball träning och sen åkte vi hem och sov, så såg det ut. Kändes konstigt att för första gången inte gå och kolla på en brasa men jag såg ju trots allt 2 eller 3 stycken påväg hem från Tullinge så vafan, haahah. På dagen var jag ledig då jag hade möte vid Globen och sen åkte och köpte lite shit i stan, skön dag egentligen. 

Idag har vi varit och hälsat på Karolina och Robin och för första gången tittat och klämt på min nya systerson som kom för ca 5 dagar sedan, och han ska tydligen heta Emil. Fint fint, och gosigt som satan. Slutade med att jag, Patrik, Karolina och Emil låg i soffan och sov och Robin och Elli sov i sovrummet haha trötta jävlar! Jag och älsklingen duschade nyss och fixade mitt hår och resultatet vart rött som går ut i rosa, yeeaah jag har blivit rosahårig igen. Känner mig baws, hihiheheahsksps downie. Kvällen blir mysig med film och chips, ha en amazing torsdagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback