Jag skäms.

Jag skäms och är förbannat jävla arg och ledsen för att det har blivit som det är idag. Jag vill ha tillbaka min vinter, vintern 2013, aah iallafall slutet och början på 2014 var det så jävla amazing. Jag måste få erkänna det här för er och världen, jag vart kär igen påriktigt efter 2 hela år + att jag fick umgås med världens finaste personer. Lixom vilket dreamteam var inte jag, viktor, yoje och patrik? Påriktigt. Jag tänker inte ljuga, jag tänker vara ärlig somvanligt och säga att jag saknar det. Jag saknar att kunna umgås med vänner tillsamans med min egen pojkvän, det är en sån fruktansvärd skillnad på att bara umgås ensamma. Det blir som en bubbla, jag är rädd att det ska bli som mitt förra förhållande då vi uteslöt oss från allt, fucking inte kul alls. 
 
Nej men seriöst, vafan händer? Måste man alltid vara osams med någon eller träffa kompisar som fortarande beter sig som 7, ja tydligen. Jag står här med full respekt för det som hänt innan i deras liv, men hörrni.. VAFAN har hänt i mitt liv då? Gaah, fucking egoister. Jag hoppas bara att det finaste förhållandet jag känner till just nu inte ska förstöras pågrund av detta, men jag får göra som vanligt.. backa undan, hålla käften och vänta. Fucking pain! 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Finns här om det är något babe <3

2014-06-01 @ 22:08:43
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback