Craving luck.

Tjeeeniixen, idag har jag bara legat i sängen somvanligt och dött.. Har vänt på dygnet helt, somnar vid typ 04 och vaknar 13 åååångest somfan men på fredag ska jag på möte i skolan WOHO! Blahablaha kom av mig helt om vad jag skulle skriva, men efter att Patrik slutat skulle vi åkt till uppsala och köpt en ratt men det sket vi i så vi åkte till kista galleria där jag äntligen hittade linnet jag suktat efter läänge i storleken xs, och sen så köpte jag även en julklapp till! Fan jag känner att det rullar på med julklappar förutom att Patrik vägrar säga vad han önskar sej hehe. 
 
Imorgon får vi se hur jag mår, jag ska iallafall till sjukhuset vid 17 tiden.. blää är så trött på denna skit. Iaf, min craving är äntligen häär i mitt rum. Ett citat från Kurt Cobain och ett väldigt grunge'it linne. Loove it! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback