Grått

Shit vad man är seg nu när den enda färgen på himlen är grå, det är så himla trist. Jag vill bara ha snö nu så att man kan göra snöänglar och baka pepparkakor, baka lussebullar och ha en lite ljusare mind. Igår efter att Patrik kom hem från jobbet så åkte vi till forum och köpte lite julklappar, vart ändå ganska många men det är så skönt att vara ute med det i god tid vilket jag aldrig är. Men jag tänkte på en sak, fatta vad mycket billigare det skulle vara om man köpte alla julklappar i mellandagsrean!! Ajaa.. de vart lite klappisar och så käkade vi middag. 
 
Sen åkte vi till maxi och köpte ett lysande doftljus med kanel och äppledoft, kan se om jag kan slänga upp något inlägg om det sen. Och efter det åkte vi till Karolina och Robin, gosade med Emil och Elli samt så fick vi lite secondhand kläder, shiieeet va cooolt. Sen åkte vi hem och kollade Paradise hotel och jag åt upp sista chokladen som jag är väldigt sugen på nu *sadface* 
 
Nu kan ni se på den översta bilden att bilen är mattsvart, det lilla ni ser iallafall men jag ska ta bättre bilder på våraan beebis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback