Check!

Igår åkte jag in till stan runt elva, tog tuben till skanstull för att gå på swedbank. Fixade med mitt studiebidrag så att det förs över på kortet och inte en check i brevlådan varje månad. Sen gick jag till nordea på folkungagatan och fixade så att jag fick internetbank till mobilen blaaha, så jag kände mig lite vuxen faktiskt hehe. Efter det så kände jag bara att jag var tvungen att belöna mig själv så jag drog till t-centralen och gick runt och shoppaaade, eller ja.. de vart ju nagellack, nagellacks remover, bodysplash, quick dry nailpolish, en blå tjocktröja till patrik, och ett gulligt kort faktiskt, och så en tjocktröja till mig, as ball, och sen så köpte jag två blonda hårfärger till Karolina! Åt även min favoritsoppa på resturangen Sushi Wasabi på hötorget och satt samtidigt och läste i min körkortsbok, de va mysigt och ensamt. Fick även tanken på att pierca min nipple när jag ändå höll på men det får isåfall bli nästa månad. 
 
Vid 19 så åkte jag och Patrik till Owe och mamma, kände att jag och Johanna kanske behövde varann lite back together. Det är skönt att inte ha något otalt med någon som egentligen står en så nära. Så vi åt oxfilé och potatisgratäng, MUMS! Snackade massa gamla minnen, va en klan mot mamma och owe som vanligt och ja.. Jag blir så fruktansvärt glad att iallafall vissa människor växer upp och skiter i det som hänt innan. (i kompisväg dårå) Mamma kom även hem från spanien igår, och då hade hon med sig skorna jag suktade över när vi var där nere. New Balance, lila med leopardmönster, bättre kan det INTE bli. De va lite små men jag kan nog töja ut dom. De är as lätta och egentligen träningsskor men lika snygga att använda till vardags! Nu tror säkert många att det är fake för att dom är köpta i spanien men nej de är köpta på en sportbutik där nere och är lika dyra om inte dyrare där. Sådärja, och så fick jag nya priorin tabletter (kosttillskott), ett rött och ett rödglittrigt nagellack, och starka värktabletter haha win. 
| BodySplash GinaTricot - 50:- | QuickDry H&M - 39:-| Isadora PearlyFrost H&M - 49:- | Depend remover H&M - 60:- |
| Luvtröja H&M - 249:- | haha vadfan hände med håret.. 

Kommentarer
Postat av: Elin Bergman

Älskar skorna!!!

har du testat dry sprayen ?

2014-10-03 @ 12:58:03
URL: http://bergmanelins.blogg.se
Postat av: Mamma Mindy

Snygga skor :)

2014-10-03 @ 13:01:12
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Gabriela Urzua

Dinaa skoooor, dom är as snygga! Herre jahmala :D

2014-12-02 @ 12:03:51
URL: http://vaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback