Bombade twitter!

Haha, som ni vet var det ju veckoslut av paradise hotel igår då jag spammade en massa tweets med taggarna #studioparadise och #paradisehotelse. Sen satt jag och glodde på studioparadise och mina tweets var ju fan med mer än 5 ggr ju, varje gång en av mina tweets kom upp vart jag glad. Haha vilket lycko spridare internet kan va vava! 
 
Och apperopå det så tycker jag att alla som läser min blogg och har twitter lägg till mig. Ja.. användarnamnet står ju på alla bilder nedan hehe, känner mig cool as fuck lol! Jag var tvungen att skriva det på bloggen för jag är ju även cool haaaaahhaahhahahahaha woohoooooo spaaammm swwwaag yolo.

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Paradise hotel ä kung:]

2014-09-25 @ 16:36:28
URL: http://llollan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback