Don't call me your ex, cuz we were never together.

Wooohooo, igår va jag i skolan för första gången igen på två veckooor, om inte mer? Det sög för jag kom till skolan vid 12, och vi började lektionen 12:25.. hade lektion till 14:45 och sen slutade. Sååå trist när man väl går utanför dörren, så i decided att umgås med Kuba och Elli en stund efter vilket resulterade i att det vart rätt så sent som vanligt, när man är med dom så glömmer man tiden so bad haha. Men vi träffade Archi, sen kom Tom britten och Michis. Innan det spelade vi outlast hos Kuba, eller aa.. han spelade mest medans jag var rädd efter mitt försök att springa och gömma mig från någon läskig psyk snubbe. APPEROPÅ psyk så är jag fan rädd för personen som kalla mig sitt ex, han är fan läskig... psykstörd.. läskig haha! 
 
Patrik hämtade mig iallafall utanför Kubas port och jag var iskall helt igenom, burr va kallt det var igår och idag, snart är det fan vinter. Aja, jag har så jävla ont idag så jag stannde hemma. Det haglar ena sekunden och är soligt den andra så man vet inte om det är mys pågång eller om man bara ska gråta över att det gör så ont. FUU värken.. FUU!! 
 
Känns iallfall skönt att vara bundis med Elli efter allt skit igen.♥ Hoppas inte horungen kommer och förstör allt igen bara!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback