En massa drömmar.

Jag blir så besviken på allt just nu, verkligen allt jag tänker på. :( 
Jag har så mycket jag vill göra men det är så fruktansvärt jobbigt bara att tänka på det, jag har så mycket drömmar som jag vet inte kommer slå in på ett bra tag och det trycker verkligen ner mig. För det första så vill jag ha ett jobb, tjäna pengar, kunna köpa saker som jag så gärna vill ha. Jag vet att det ser ut så för alla, men jag har i hela mitt liv fått allt jag pekat på tex.. vill jag ha en tjocktröja jag ser på internet eller i butik så köpte antingen mamma eller pappa den till mig eller så fick jag pengar. Men nu är det inte så längre, och det är så jobbigt att inse det när det är försent. Jag vill ha pengar och jag vill kunna köpa nya kläder och saker, det blir fan tungt bara jag tänker på det. 
 
Drömmar finns det hur många som helst av, jag vet inte om jag ska kalla det drömmar egentligen men det är saker jag vill göra som jag känner att det aldrig kommer att hända/det kommer ta så jävla lång tid tills dess. Jag vill göra saker som att just nu vill jag så bad åka till kolmården och titta på tigrarna, men jag kan inte, för jag har inte dom pengarna. Jag vill åka och bo på hotell någon natt, men det kan jag inte för jag har inte pengarna. Jag vill förlova mig, jag vill göra kärleksfullare saker, jag vill göra speciella saker, jag vill vara speciell och uppskattad för någon så att det visas till 100%, jag vill sluta bråka med min mamma, jag vill ha mer umgänge, jag vill ha mer kläder, jag vill bo ensam i en lägenhet med mitt hjärta, jag vill till och med skaffa barn!! Asså jag vill så himla mycket... men ingenting går utan pengar och det är så jävla sjukt! Och det känns så här sjukt för att jag alltid har haft pengar och jag har alltid kunna gjort det jag velat. Ingenting alls går längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback